Nog maar een weekjee.. - Reisverslag uit Wezep, Nederland van zsobok2014 - WaarBenJij.nu Nog maar een weekjee.. - Reisverslag uit Wezep, Nederland van zsobok2014 - WaarBenJij.nu

Nog maar een weekjee..

Door: Wij

14 Juli 2014 | Nederland, Wezep

Over een weekje is het alweer zover onze reis naar Roemenië.
De laatste dingen worden geregeld, de koffers worden gepakt. En op maandag hopen we te vertrekken richting Zsobok in Roemenië.

Dit jaar een reis die we beginnen met een grote groep van 30 man. We hopen weer verschillende kluswerkzaamheden te gaan verrichten en kinderwerk. Hierover een verslag als we in Zsobok hopen te zijn.

De drie en halve week hierna hopen wij zelf activiteiten te gaan doen met de kinderen en we helpen waar nodig is.

Wilt u/jij onze verslagen niet missen? Voeg uw email dan toe aan de mailingslijst.

Het volgende verslag zou worden gemaakt in Zsobok :) Dus tot volgende week.

• 14 Juli 2014 - 19:57

Femmie:

Allemaal suc6 met de laatste voorbereidingen deze week!

Ook dit jaar hopen we voor vier en halve week naar Zsobok in Roemenië te vertrekken. Dit jaar beginnen we onze reis een week met de groep en verblijven wij nog drie en halve week langer. Dit jaar met een extra reisgenoot Tresita :) We hopen jullie door middel van deze site weer een beetje op de hoogte te houden.

Actief sinds 14 Juli 2014